All Souls All Mates 2020

Helaas kon All Souls All Mates niet in de bekende vorm doorgaan. De verscherpte corona regels maakten dat onmogelijk.

Opnieuw is er op de website van de 3Ranken een Gedachtenispagina gerealiseerd waarop mensen hun dierbaren konden herdenken.

Verder konden mensen andere mensen noemen aan wie men graag een kaarsje wilde geven. In het weekend van Allerzielen zijn door vrijwilligers deze kaarsjes, met bijpassend kaartje, rond gebracht. Dit werd zeer gewaardeerd!

In de gedachtenisvieringen van zondag 1 november is daarop aandacht besteed aan de mensen die gelijktijdig thuis een kaarsje konden aansteken. Deze vieringen waren live te volgen via de 3Ranken website. Zo was er toch verbondenheid in het verdriet en leed van velen.

Deze All Souls All Mates is mogelijk gemaakt door fondsenwerving gedaan door stichting Huis van Ontmoeting. Financiële ondersteuning is gegeven door gemeente Apeldoorn vanuit haar Initiatievenfonds.

Reactie van Lini op facebook:
All Souls All Mates, niet zoals andere jaren. Veel mensen bij elkaar om samen te gedenken door vele kaarsjes te ontsteken. Ook hier gooit de pandemie roet in het eten.
Maar zoals wel vaker, blijft men niet staan bij de moeilijkheden, maar zoekt men de mogelijkheden. En zie, in de stromende regen komt een lieve dame mij een kaarsje brengen. Zodat het kaarsje kan branden a.s. zondag tijdens de gedachtenis vieringen. Wat een mooie oplossing. Dank jullie wel.

Reactie van Saskia op facebook:
Ik mag mensen een kaarsje bezorgen met een kaartje in het kader All Souls All Mates. De ontmoetingen zijn hartverwarmend en worden erg gewaardeerd. Mooi om zo lichtpuntjes te geven in deze donkere tijden. Bedankt organisatie voor deze mooie attentie.